January favorites !

/
0 Comments
Hello to my second family from Internet,

How are you today ? January is coming to the end and I am so sad because of that.Also,my winter break is finishing tomorrow.I can't believe.School again, oh no.Learning and learning.I can't wait for June for my summer break of 3 months *-*.Amaazinggg.For toady's post I decide to show you my January favorites.I hope you will like it and keep watching.

Love , L <3
P.S. We came to 550+ page views and I can't believe.I start this blog on January 3rd this year and I am so happy and thankful.I lovee you so much <3.

Zdravo svima <3,

Pa kako ste mi danas? Nadam se da ste imali divan dan.Januar se blizi kraju i ja sam mnogo tuzna zbog toga.Moj zimski raspust se zavrsava sutra , kad prije ?.Dolazi ponovo skola i obaveze .Jedva cekam juni i ljetni raspust od 3 mjeseca.Priznajem  da veoma volim da odmaram , ali mora sse i raditi.Za danasnji post odlucila sam da vam pokazem proizvode koje sam koristila u januaru i koji su meni u ovom mjesecu jednostavno bili omiljeni.Nadam se da ce vam se dopsti i nastavite gledati.

S ljubavlju, L <3
P.S.Stigli smo do 550+ pregleda ovog mjeseca i ne mogu ni sama da vjerujem.Zapocela sam ovaj blog 03.01 i mnogo sam ponosna na sebe.Hvala vam svima puno i mnogo vas volim <3.

1.Terranova beanies/kape ( Red,Grey and dark Blue )
The problem of all girls, you can't decide :/ LOL


2.Essence compact powder


3.Only imagine parfume *.*


4.Deichmann boots/cizme (I've show you them actually but I've got them this month and I decide to show you them again )


5.Essence gel nail polish


These are my nails , I will put you picture of nail polish I've used

XoXo, L 


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.