Study tips

/
0 Comments
Zdravo svima,
Za danas sam odlucila da vam predlozim nekoliko nacina kako da organizirate svoje ucenje.Ja sam 9. razred i u junu imam Eksternu maturu.To su 3 zavrsna testa koja se rade prije nego se krene u srednju skolu ( nesto kao prijemni ) . Polaze se iz Matematike,Egleskog jezika i Bosanskog/Hrvatskog/Srpskog , zavisi za koji se opredjelis. Danas cu vam pokazati nacin kako da uspjesno naucite svoju lekciju.Inace ja sam na raspustu do 1. Februara ali dosta djece krece vec sredinom januara.Nadam se da ce vam pomoci i nastavite gledati.
Hello everyone,
For today I decided to show you few study tips . I am on winter break right now , but most of kids are back in schools in middle of january.In June i have 3 final exams for high school in three subjects ( English,Math and Bosnian ) .I am back in school in 1. February.I hope you will find this helpful and keep watching.

1.Napravite caj .On poboljsava cirkulaciju i opusta.
Make a tea.














2.Koristite flash cards.Napisite pojam sa jedne strane , a sa druge strane napisite odgovor.
Make a flash card.














3. Koristite sarene markere.
Use fluorescent markers.









4.Pozovite nekoga za pomoc ako ne znate odgovor.
Call someone for help.














5.S vremena na vrijeme napravite kratke pauze , udjite na instagram ili preslusajte pjesmu.
And hava a break every 30 minutes.Go to instagram,facebook or listen music.



You may also like

No comments:

Powered by Blogger.