TBT : Korcula

/
0 Comments
Hello everyone,
Andd yees, before I start I know it's winter but I miss summer and I can't wait for Summer 2016.Today,I was on my laptop and I watched some youtube videos.Than I saw one summer themed video and i watched it.That moment I thought "Okay, I am ready for summer", and than I saw on calendar that summer is in 5 months.I was sad, so I decided to watch my last summer pictures.I found pictures from my cousin,my sisters and mine trip to Korcula .Korcula is island in Croatia.We went to Korcula in August and it was super fun.I decided to show you few pictures,I hope you will like it and keep watching.
Love ,L <3
Zdravo svima,
I da prije nego sto pocnem , znam da ce se neki od vas zapitati zasto postavljam slike sa ljetnog putovanja usred zime ? HAHAH.Pa ovako najprije da kazem da je ljeto moje omiljeno godisnje doba i jedva cekam da pocne ljeto 2016.Danas,dok sam bila na svom laptopu i gledala youtube videe naisla sam na jedan ljetni video o tome kako se obuci za ljeto.Mislim da je video objavila Bethany Mota ili MyLifeasEva.U tom' momentu ja sam rekla "Okej,ja sam spremna ,neka ljeto pocne" , a zatim sam pogledala na kalendar i vidjela da ljeto dolazi tek za 5 mjeseci.Bila sam mnogo tuzna pa sam odlucila da gledam proslogodisnje ljetnje fotografije.Nasla sam slike sa putovanja na Korculu sa mojom sestrom i rodicom.Korcula je otok u Hrvatskoj.Isle smo u augustu i bilo nam je super.Odlucila sam da vam pokazem nekoliko slika i nadam se da ce vam se dopasti.
S ljubavlju , L <3
This is overwiev of island.
Korcula at night .
                                   
I hope you liked it:) 
Da bi ste vidjeli moj outfit od tog dana kliknite ovdje ! :)
To see my outfit of that day click here ! :) 













You may also like

No comments:

Powered by Blogger.