TBT : Orebic - Croatia

/
6 Comments
Hello dear of deardest :)
Howw are you today :D ?

Soo yeah .. One more post :D . I can't tell you how much I am happy when I write and talk to you guys . Incredible. For today's post I decide to show you few pictures from my last year trip.I hope you like this tipe of post.I put my google+ link in my sidebar and I would be so happy If you could follow me :) . I hope you will like it and enjoy.<3

Love , L <3

Zdravoo dragi moji ! :)
Kako ste danas ? : D

Paa dakle, jos jedan post :D. Ne mogu vam opisati koliko sam ja sretna kada vam pisem i kada vi citate . Stvarno prelijepo ... Za danasnji post sam odlucila da vam pokazem nekoliko slika sa proslogodisnjeg putovanja u Orebic ( Hrvatsku ) na koje vec nekoliko godina tradicionalno idem sa svoj porodicom.Nadam se da vam se dopadaju ovakvi tipovi postova. Ouu , i stavila sam link svog google+ i voljela bih da me zapratite.. Uzivajte !

S ljubavlju,L <3
                                                       





Loveee, L <3



You may also like

6 comments:

  1. Nisam u Orebicu, kako vec nikada bila, ali mi se svidja..
    Volim gradove ovog tipa.
    http://blogzadjevojke.blogspot.ba/ Ako mozes pogledaj i ti moj blog:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjeruj mi mjesto je prelijepo i puno turista.Ima mnogo odlicnih mjesta za posjetiti.Ako odes nekad nadam se da ces se zabaviti.I blog ti je super <3 , samo tako nastavi :) .

      Delete
  2. Mesto je kao iz bajke, zaista!
    Zapratila sam te, pa se nadam da ćeš i ti pogledati moj blog i uzvratiti :*
    http://staasija.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo <3 , supeer ti je blog stvarnoo.
      I nadam se da ces i ti jednog dana otici u Orebic jer je stvarno prelijepo *-*.

      Delete

Powered by Blogger.