2 months of Lamija's diary :)

/
2 Comments
Hello everyone <3,

How are you ? For today's post I decide to tell you something.I started my blog on January 3rd so it means that pass two months since I start it.I wanted to thank you all for reading and commenting.That means a world to me.I love you all to the Moon and back and I will post another post tomorrow and I hope you will check it out.Good night!! :)

Love you ,L

Cao svima :)

Kako ste danas <3 ? Za danasnji post sam odlucila da vam nesto saopstim :) .Ja sam zapocela svoj blog 3 januara ove godine i to znaci da je juce bilo 2 mjeseca kako ga imam.Hvala vam svima sto ga citate i komentarisete.Mnogo sam vam zahvalna.Za sutra vam spremam novi post pa se nadam da cete ga pogledati.Laku noc ! :)

S ljubavlju,L <3
                                           XoXo,L <3


You may also like

2 comments:

  1. Čestitam na 2 mjeseca bloganja.Blog je predivan.Što mi je upalo u oko,jeste da sam I ja Lamija kao I ti,haha:)Učlanila sam se u tvoj blog,pa da li bi mi mogla uzvratiti?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 , izgleda da smo imenjakinje hahaha.Rado cu se uclaniti u tvoj blog i posjetiti ga. <3

      Delete

Powered by Blogger.