How I edit my Instagram photos ?

/
25 Comments

Hey everyone :) , I hope you had beautiful Saturday !

It's raining today and I am so sad because of that.I am super bored and I am going to watch series all day.Oh and I hope you like the new blog look.Anyways, let's return to main topic.For today's post I decide to show you how I edit my Instagram photos.I don't edit always on this way .I hope you like this post and keep watching.

Love you,L <3

Zdravo svima :) , nadam se da imate divnu subotu !

Danas je vrijeme veoma kisovito.Vec mi fali Sunce koje je tu bilo nekoliko dana.Danas ne planiram nista raditi, gledacu seriju citav dan hehe.Nadam se da vam se dopada novi izgled bloga :).Za danasnji post odlucila sam da vam pokazem kako ja to editujem svoje slike za Instagram.Ne editujem ih uvijek ovako , samo ponekad . Nadam se da ce vam se ovaj post dopasti i nastavite citati.

S ljubavlju, L <3

                                      #1 First of all I find picture that I want to edit :) !
                                       Prije svega pronadjem sliku koju zelim editovati :) !


#2 After that I crop the picture if it's necessary :) !
Nakon toga izrezem sliku tako da stane u instagram okvir :) !

#3 After that I find filter to my photo :)
Nakon toga postavim efekat :) 

#4 Than I fix the brightness.
Nakon toga popravim svjetlost :)

#5 And last I put a description :).
I na kraju stavim neki citat ili emoji :)

Thanks for wathcing , Byee <3
Nadam se da vam se ovaj post dopao :)
XoXo,L <3

My instagram : @lamijabasalic






You may also like

25 comments:

  1. Odlican post,za uredjovanje slika preporucujem VSCO cam ☺❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hello from Spain: I really like your pics. Great tips, Keep in touch

    ReplyDelete
  3. Super post, izgled posta ti je divan. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Ja baš nisam vješta u uređivanju slika a i ne objavljujem ih puno, no okej .. :)
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ReplyDelete
  5. Ja pored instagram filtera koristim i aplikaciju no crop koja je divna za uredjivanje instagram slika.Kada uredjujem na instagramu onda samo je posvetlim i dodam te efekte,bas kao i ti ♥ Super post,odlicna si,uclanila sam se
    Novi post ---> MiljanaEasySkillful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristim i ja noCrop tacnije Square InstaPic , ali na ovoj slici nisam htjela bijeli okvir.Svijala mi se ovako :).Hvala ti puno :* !

      Delete
  6. Imaš predivne slike na Instagramu <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  7. Hello! Thank you for your comment on my blog.
    I follow you.
    Let's be friends!
    Kisses!

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, kisses to you to :* !

      Delete
  8. Odlican post !
    Ja za uredivanje slika najvise koristim Airbrush i Photo editor pro. Airbrush koristim da si prekrijem neke pristice ili podocnjake, a Photo editor pro iskljucivo zbog filtera i super efekata.

    pratim te <3
    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ponekad koristim i PicMonkey ali u vecini slucajeva Square InstaPic ! Hvala ti sto si posjetila moj blog !

      Delete
  9. Baš originalan i zanimljiv post! Jako mi se dopao tvoj blog i odmah sam se učlanila. Samo tako nastavi, želim ti puno sreće! ♥

    Ako si već bila član mog bloga, zamolila bih te da se isčlaniš i ponovo učlaniš u moj blog, kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link). Ukoliko još uvijek nisi član mog bloga, to možeš postati sada -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3,rado cu se uclaniti u tvoj blog ne brini se :) !

      Delete
  10. Ajjj predivno hahha <3
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Postagem maravilhosa amei o seu blog sucesso seguindo,
    te desejo uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ReplyDelete
  12. Great tips!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.