What's on my phone ?

/
11 Comments
Hello everyone and happy Monday :D !
Zdravo svima , zelim vam ugodan pocetak sedmice :D !


Soo yeah,let's get started !

I promise you that I will post another post in Monday . For today's post I decide to show you what is on my phone . I have Samsung Galaxy S5 Neo in Gold Version.I hope you will like this post and keep wathcing.

Love you all <3

Pa hajde da pocnemo !

Obecala sam vam da cu objaviti novi post u ponedjeljak.Za danasnji post odlucila sam da vam pokazem sta se to nalazi na mom telefonu ( Samsung Galaxy S5 neo u gold verziji ).Nadam se da ce vam se ovaj post dopasti i nastavite gledati.

S ljubavlju, L <3


This is my lock screen.I have this amazing picture .It's summer themed because summer is coming .I don't have any passwords because I like it in this way.
Ovo je moj zaslon zakljuvanja.Pozadina je skroz u ljetnim tonovima jer ljeto dolazi .Nemam nikakvu sifru jer mi se vise svidja ovako !
This is my main screen.I have this ocean background.On this screen I have a bunch of apps that I use like : Instagram ,Snapchat,Facebook , Viber ....
Ovo je glavni zaslon.Pozadina je okean jer je jednostavno prelijepa.Na ovom zaslonu imam hrpu aplikacija koje najvise koristim kao sto su : Instagram,Snap , Facebook,Viber....
On this "search screen" I have all these apps.I use YouTube and S Health the most.
Na ovom zaslonu gdje su sve aplikacije najvise koristim YouTube i S Health.

S Health is very good app that tracks everything that is important for your body.
S Health je veoma dobra aplikacija koja prati sve bitne stvari vezane za vas organizam.
And on the second page of "Search Screen " I have all these apps.I use most of them every day.
I na sljedecoj stranici imam ove aplikacije.Vecinu ih koristim svaki dan.
And If you wonder in this Google folder I have all Google apps.
I ako ste se pitali , u ovom Google folderu imam sve Google aplikacije .

And that's it for today's post.I hope you liked it . Byee !
I to je to za danasnji psot,nadam se da vam se dopalo .Caoo !









You may also like

11 comments:

  1. Koliko je dobra maskicaa :))) Odlican post, moracu i ja uskoro da uradim nesto slicno :) Pratim te :)

    frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maskica nije moja to je samo slika :)) , hvala ti punoo !! Zapraticu i ja tebe .. <3

      Delete
  2. Super post, koristim skoro sve aplikacije kao i ti. :)
    Zapratila sam te, pa ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopadne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti , uclanit cu se i ja na tvoj blog ne brini πŸ’žπŸ’žπŸ’ž

      Delete
  3. Maskica je predivna, divno si napisala post. :)
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/kratak-osvrt-na-sve-dosadasnje-postove.html

    ReplyDelete
  4. Zanimljiv post!Jako mi se dopada pozadina na telefonu! :) Zapratila sam te,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno , uzvratit cu πŸ’žπŸ’žπŸ’ž

      Delete
  5. Super post!Pozadinu imamo skoro istu 😘
    Zapratila sam te,volela bih kada bi i ti zapratila mene 😊😘
    beautyqueen000.blogdpot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti , izvini ja sam ovaj komentar vidjela tek nakon 11 dana.Rado cu te zapratiti.. <3

      Delete
  6. Odličan blog <3 Pratim te :)

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.