Big Apologie + My Prom Pictures

/
12 Comments
Hello everyone
Before I start I know that you are angry on me because I wasn't active for almost 1 month.I am so sorry.I finished elementary school and now I have 3 exams for high school.Please try to understand me.I told that I will show u my prom pictures.My Prom was on June 3rd.That night was amazing ...I hope you will like it and keep on watching.
LOVE YOUU <3
Zdravo svima :)
Prije nego sto pocnem zelim da vam se izvinem jer nisam bila tu skoro mjesec dana.Moj prijemni je za koji dan i bukvalno samo sam tome posvecena.Pokusajte me razumjeti.Vracamo se u stari plan kada sve prodje.Obecala sam vam pokazati slike sa moje mature,koja je bila 3 juna.Ako me pratite na instagramu vec ste neke mogli i vidjeti.
Nadam se da ce vam se ovaj post dopadti i nastavite gledati.
S ljubavlju,L <3








You may also like

12 comments:

  1. Divno draga, bila si prelepa na maturi. Srecno na prijemnom. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Sretno malecka i divna si bila :)

    ReplyDelete
  3. Predivna si bila na maturi! Sretno na prijemnom i btw. koju školu upisuješ? <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  4. Predivna si bila. Haljina je vrh. Sjajan post!♥

    84# positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Bila si jako lijepa, posebno mi se haljina svida. Nadam se da je sve dobro proslo sa tvojim prijemnim :)
    p.s. zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa puno , sve je proslo super ♡♡

      Delete

Powered by Blogger.