Farmasi - HAUL !

/
8 Comments

Hello everyone :) ,

Thanks God it's Friday :).Weekend is coming :D.Last week I ordered few things from Farmasi ( Beauty Brand ) and my ordering just came :).Because of that I decided to show you what I bought :).I am not trying to brag in any kind of way :) . I hope you will like this post and keep wathcing :).

Love you cuties <3.

Zdravo svima :) ,

I napokon je stigao petak ,a i vikend zajedno sa njim.Prosle sedmice sam narucila nekoliko stvari iz Farmasija i moja narudzba je napokon stigla :).Odlucila sam da vam pokazem sta sam ja to uzela :).Inace da napomenem da se nikako ne zelim dokazati ili pokazati ovim postom, vec vam samo zelim dati ideju sta i vi mozete uzeti :).
Nadam se da ce vam se ovaj post dopasti i nastavite gledati.

S ljubavlju,L <3

All these product are very good and I really like them :).
Svi ovi proizvodi su veoma dobri i preporucujem ih :).


#1 Farmasi Deep Black Mascara :) 

#2 Farmasi Happy Face Pressed Powder

#3 Terracotta Powder

#4 Happy Face Pressed Powder SPECIAL EDITION

I hope you liked this post ! :)
Nadam se da vam se post dopao ! :)






You may also like

8 comments:

  1. Odlični proizvodi, izgledaju jako kvalitetno! ☺

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo , vjeruj mi kvaliteta je na nivou !

      Delete
  2. Farmasi je odličan. Koristim neke od njihovih proizvoda :)
    💎 forever-blogm.blogspot.com <-- novi post <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se isto veoma svidja , svakog mjeseca nesto novo narucim jer su stvarno super.Hvala ti mnogo na komentaru :* .

      Delete
  3. Do sada sam koristila samo jedna proizvod od Farmasi, jer nemam mogučnost naručivati iz njihovog kataloga. :)
    Divan post, ti si kupila dosta stvari. :)

    Ja sma radila Avon - haul pa pogledaj ako te zanima http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html

    ReplyDelete
  4. Predivan haul! :) <3


    Vildana from Living Like V (I HAVE A GIVEAWAY ON MY BLOG SO BE SURE TO CHECK IT OUT) & Stalia Is BAE

    ReplyDelete

Powered by Blogger.