Get ready with me : Prom 2016 + Big APOLOGY

/
0 Comments
Hello my beautiful Blogger family from all around the World,what is up ?

And before I start , I know you are probably angry on me because I wasn't active.I didn't wrote a post for two weeks :(. I had a bunch of exams and I still have a lot of them next week.Please try to understand me.But I have 5 days off from school and I am soo happy because of that.I have 2 draft posts that are waiting for you :).I will post one tomorrow and one in Monday :) . So because it is Prom season I decide to help you with getting ready for Prom.My prom is on 3rd June and i am so excited.I will post my whole prom look on 4th June.I hope you will like this post and keep wathcing :).

I lovee you so much !

I veliki pozdrav za moju prelijepu Blogger porodicu iz cijelog svijeta , kako ste mi danas ?

I prije nego sto pocnem zelim da vam se izvinem . Znam da je vecina vas vjerovatno ljuta na mene jer nisam bila aktivna cak dvije sedmice. Kako sam to uspjela ? Stvar je u tome da sam imala brdo testova,koji nisu gotovi i imam ih citav maj.Definitivno mrzim skolu.Ali kako god imam odmor od 5 dana i to je super jer cu vam moci objavljivati nove postove.Imam cak dva posta koja stoje na cekanju . Jedan cu postaviti sutra , a drugi u ponedjeljak :).Buduci da je sezona matura odlucila sam vam pomognem pri spremanju za maturu.Moja matura je 3 juna ( da ,ja sam maturant :D ) . Nadam se da ce vam se ovaj post dopasti i nastavite gledati :) .

Volim vas mnogoo !



And If you want to get a little bit more inspired , watch some "Get ready with me for Prom" yt videos :).
I ako zelite da se bar malo inspirisete za maturu gledajte "Get ready with me for Prom " yt videe :).


I know this is last year video but this girl was so pretty for hers prom.This video is from Summer Mckeen YouTube Channel,
I znam da je ovo proslogodisnji video ali ova djevojka je bila prelijepa za svoju maturu :).Ovaj video je sa kanala Summer Mckeen :).

#Dress :) #Haljina :)
If you are out of ideas for color of you dress, black dress is a great opinion.If you have dark hair color I suggest you red,purple or dark blue dress.If you have light hair color like blonde I suggest you pink,light blue or light green dress :) . And try to find a dress that you'll be able to use after prom :)

Ako nemate bas mnogo ideja za boju svoje haljine , crna haljina je odlican izbor .Vjerujte mi necete se pokajati :).Ako imate tamniju boju kose predlazem vam crvenu,ljubicastu ili tamno plavu haljinu.Ako vam je kosa svjetlija roza,svijetlo plava ili svijetlo zelena haljina su odlicno rjesenje.I pokusajte da nadjete haljinu koju cete moci nositi i nakon mature :)

#Shoes :) #Cipele :)

If you are going to senior prom heels are must have ,but if you are going to primary school prom patent ballet flats are good opinion , you don't want to wear heels if you don't know to walk on them :)

Ako zavrsavate srednju skolu stikle su odlicno rjesenje,ali ako zavrsavate osnovnu lakovane baletanke su super , sumnjam da zelite obuti stikle ako ne znate hodati u njima .
#Jewelry :) #Nakit :)

If you have one color dress,big necklace is a must and same color earrings .If you have a dress that already have something like necklace don't wear necklace at all,find a cute ring,bracelet and earrings.If you have a sparkle dress thin necklace is very good ,small earrings and a ring :)

Ako imate haljinu koja je skroz jedne boje,velika ogrlica je obavezna i nausnice koje su iste boje kao i ogrlica.Ako imate haljinu koja vec ima ogrlicu samo joj dodajte prsten ,narukvicu i nausnice.Ako imate sljokivacu haljinu tanka ogrlica je idealna,male nausnice i prsten :).

#Bag :) #Torbica :)

Find a wallet bag that is the same color as your shoes :).
Pronadjite pismo torbicu koja je iste boje kao i vase cipele :).

#HairAndNails :) #FrizuraiNokti :)

For my opinion buns are the best :).And for nails I suggest you the same color nails as you dress with a little bit of sparkles on them :).
Po mom misljenju pundje su najbolje :).Za nokte vam predlazem nokte koji su iste boje kao i vasa haljina ali da imaju pomalo sljokica :).

That's it for today's post :) .I hope you liked it :) .Leave me in comments down bellow when is your prom or when it was :) .
Nadam se da vam se ovaj post dopao.Pisite mi u komentarima kad je vasa matura ili kad je bila :).

XoXo, L <3















You may also like

No comments:

Powered by Blogger.